czwartek, 7 listopada 2013

Polonez Cabrio

Polonez Cabrio


Konwersja powstała na bazie modelu z serii kultowe Auta Prlu. Model na początku został rozebrany na części składowe i usunięta została oryginalna farba, przy pomocy specyfiku o nazwie SCANSOL (obecnie nieprodukowany). Karoserię odpowiednio przyciąłem zostawiając słupek boczny i część dachu, który utworzył pałąk. Tak przycięty model odtłuściłem benzyną ekstrakcyjną i pomalowałem szarym podkładem. Po 24h nałożyłem Motipa w kolorze srebrnym i ponownie odłożyłem do wyschnięcia na 24h. W między czasie pomalowałem wnętrze, pomagając sobie przy tym taśmą maskującą Tamiya. Gdy karoseria wyschła pomalowałem jej detale, a wokół przedniej atrapy wykonałem czerwoną obwódkę podobną do tej jaka była w Golfach GT. Felgi wraz z oponami pochodzą od modelu Lotusa z firmy Amercom. W oryginale oczywiście takiego samochodu nie było, a konwersja jest moją skromna wariacją na temat Poloneza.














   

4 komentarze:

  1. Witaj

    Ładna konwersja. Udana czerwona ramka przedniego grilla, ładne wnętrze, felgi także niczego sobie.
    Mam pytania odnośnie tyłu auta. Dlaczego Twoja miniatura ma inne niż "Polonezowe" tylne lampy? Moim zdaniem te, które obecnie są zamontowane na modelu nie pasują do niego. Dlaczego tył nadwozia (dawny słupek C) nie został ścięty do końca "na płasko", lecz posiada rodzaj zęba i fragment niby klapy bagażnika? Czy nie byłoby ładniej gdyby ten tył wykończyć lekkim łukiem zaczynającym się tam gdzie "schodek" po słupku C? (Np. Saaby Cabrio z lat 80 miały tył wykończony takim miękkim łukiem).

    Pozdrawiam PVS
    www.malehobby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udana konwersja, podoba mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj przyjacielu doskonałe modele, a niektóre mamy udział.

    Ten ostatni jest bardzo dobrej konwersji.

    I wskazał jako nowego przyjaciela na moim blogu.

    pozdrowienia
    (Użyj translatora porozmawiać przepraszam jeśli mówię źle)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć. Piękna konwersja i niezły pomysł.
    Polem swojego bloga: polmocompany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń