środa, 10 lipca 2013

Star W25 Kabina w kolorze piaskowym - PJS

Star W25 - PJS


To już druga moja wywrotka złożona z zestawu manufaktury PJS. Proces obróbki części i samego montażu nie różnił się zbytnio od poprzedniego modelu z kabiną w kolorze niebiesko-białym. Zmiany, które wprowadziłem dotyczą głównie kabiny. Przednie kierunkowskazy wymieniłem na nieco mniejsze wykorzystując do tego celu cyrkonie w odpowiednim kolorze. Rozwierciłem też miejsce mocowania przednich świateł i umieściłem w nich wkłady wraz z lampami od modelu Gaza 69 z serii Kultowe Auta PRLu. Kabinę pomalowałem w kolorze piaskowym, nałożyłem kalkomanię i pokryłem całość lakierem bezbarwnym. Wywrotkę pomalowałem w kolorem popielatym, ramę czarnym matem a felgi farbą w kolorze ceglastym. W oryginale często malowano felgi farbą podkładową właśnie w takim kolorze. 

 
W tym modelu pomalowałem również uszczelki szyb.   

 Star z zaadaptowanym lampami z Gaza 69.


 Felgi pomalowane w ceglastym kolorze. W oryginale często malowane były farbą podkładową właśnie w takim kolorze.

Tylne lamy wraz z kierunkowskazami odlane zostały z przeźroczystej żywicy.


Wywrotka jest ruchoma. Można ustawić ją w pozycji opuszczonej lub podniesioną. 

Naprzód do walki o plan 6 letni!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz